середа, 20 серпня 2008 р.

Міні-зустріч в Празі 2

У четвер ввечері я отримав смс від Заїки приблизно такого змісту: "Завтра в обід буду в Празі зі Святом. Треба попити пива". Із такої радості я навіть хотів брати півдня лікарняного, щоб зустріти тернополян. Але у п'ятницю в мене і у Шрека сміх викликала смс наступного змісту:"Нам птічка розбила скло, того ми стоїмо в Кракові і в Прагу заїжджати не будемо". Крім сміху, це ше й виявилося правдою, тож на решту півдня у п'ятницю надія попити чеського пива із друзями пропала.

У мене в цей час гостювали українці, знайомі знайомих, які їздили туром по Європі. З ними ввечері ми пройшлися по певній кількості празьких пабів, як біля 1-ї ночі, отримую смс:"Ми в Празі. Зустрічай." Після пошуків автобуса, змокнення на дощі, відбулася довгоочікувана зустріч. У нас було всього 7 годин, щоб файно провести ніч.

Після маленького туру по нічній Празі для групи з 10 чи більше "супутників" Свята і Заїки ми потрапили у квартиру на вулицю На Бжезінці 2251/15, де і відбулася основна частина дійства:). Бар був повний усяких інпутів з України та інших країн. Пива чеського в холодильнику було так само вдосталь.

Мої українські гості не спали і склали нам компанію на наступні пару годин.

Згадуючи наше святкування наступного вечора та отримуючи смски від Заїки із описанням його стану і особливу стану свята, можна з впевненістю сказати, що українська вечірка у Празі видалась чудовою. Органічно поєднувались чеська (пиво та "Бехеровка") та українська ("Немірофф Люкс" та "Закарпатський") традиції.

Зустрічаючи схід сонця ми балакали про все те красиве та рідне, що поєнує нас тепер, а саме спогади з айсекерівських часів у Тернополі.

О 9-й хлопці поїхали далі "відкривати" Європу:) Мене ж попереду чекав вельми цікавий день відкриттів:)"

(збільшити для подробиць:)



Згадував В.Кіяшко

Немає коментарів: